Bir cok markanin unlulerle calismasi her iki tarafin reklami acisindan gayet akillica gibi gorunsede bazilari sosyal icerikli olup bir de ovgu kazaniyor.Sosyal sorunlara deginen bu tur reklamlar gercekten ayakta alkislanacak turden ama gelin gorun ki hicbirsey karsiliksiz degil.Sirf bu amaca hizmet eden marka yok , eger bir yardim varsa bu mutlaka KAMPANYA"lastiriliyor! yani adi YARDIM KAMPANYASI oluyor!hadi ordan canim ...gizliden gizliye kendi reklamimizi yapiyoruz... diyen yok!Esasinda bu postun amaci unlulerle calisan markalarin 2011 SPRING/SUMMER fotograf cekimlerini sizinle paylasmakti ama bu konuya deginmeden de edemedim:))
sonuna kadar hak veriyorum sana kesinlikle cok iyi bir pr calışması:)
YanıtlaSil:))tesekkurr ederim :)
YanıtlaSil