22 Şubat 2011 Salı

JEREMY SCOTT GOZLUKLERI







Bu gozlukleri kim takar acaba ???biliyorum bu posta baktiginizda ilk soyleyeceginiz cumle bu . Ama gelin gorunku siyah plastik parmakli olani ben severek ve begenerek takarim :))fiyat araligi 180 - 220 euro olan bu gozlukler oldukca eglenceli ve yaratici olmuslar.Hani bazen insan sacmalamak ister ya , ustune ne bulsa gecrir , bugunler icin bu gozlukler birebir! Ben bugun sabahin korunde kalkip, sacma sapan bir kombinasyonla okula gelip , bayik bayik ders anlatan Product Management hocasini dinlerken (dinlermis gibi gorunurken!) bu gozluklerle karsisinda oturmayi okadar cok isterdimki .....aahhhh hayaaallll....

5 yorum:

  1. bu elliler çok ilginçmiş :)

    bize de bekleriz efenim

    rococosh.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  2. ben siyah lastik elli olani sevdim :D

    YanıtlaSil
  3. babam gözlük işiyle uğraşıyor,mağazaya bunlardan koysak alan olur mu acaba? benim dışımda! :))

    YanıtlaSil
  4. :))))))cesaret eden cok cikmaz gib :D

    YanıtlaSil
  5. ayrilmak mi istiosun?soyleyemio musun?tak goslukleri cik herifin karsisina..

    YanıtlaSil