9 Mayıs 2010 Pazar

FUSION ISTANBUL


Alternatif Yayıncılık ve Grafikir Uluslararası Yayıncılıktan aldıgım TÜRK GRAFİK TASARIMCILARI LOGO kitabı

Diana Tonnison tablosu
Karikatürcüler Derneği ve Yaratıcı Çocuklar Dernegi'nin destekledigi cocukların resimleri
vücuttaki statik elektiriği alan saf bakırlar

ALEXANDRA ABRAHAM bilezikleri
BNG markasıda ordaydı






NESRİN DUGAN ve KARAGÖZ-HACİVAT KOLEKSİYONUNDAN bir küpe
20 İngiliz,20 Turk tasarımcının bulundugu Fusion Istanbul Sergisi'ndeydim.Beyoglu'nun
o büyülü ortamı sergiyle örtüşüyordu resmen.Adeta yok yoktu sergide.Takıdan kıyafete,tablodan kitaplara,ev aksesuarlarından çantalara,şallardan sermaige herşey vardı.Geçmişin desenleri bugünün şallarıyla birleşmiş,bir yandan etnik aksesuarlar diger yandan troklu,modern çantalar...ve bunların yanına birkac hoş sohbette eklenince keyfime diyecek yoktu:))
Yaratıcı Çocuklar Dernegi ve Karikatürcüler Derneği'ne bağlı ilkögretim çagındaki cocukların çizdikleri inanılmaz eglenceli ve düsündürücü!! resimler vardı.
İngiliz tasarımcıların el yapımı aksesuarları,seramikleri görülmeye deger.Özellikle Diana Tonnison'nun 3 balıklı ve 3 limonlu seramik tablosu,Alexandra Abraham'ın etnik bilezikleri gönlümü fethedenler arasındaydı.
Gel gelelim turk tasarımcılara,beni en cok etkileyen Nesrin Dugan'dı.Kendisinin tasarlayıp ve !ÜRETTİĞİ! aksesuarlarına bayıldım.Ve Nesrin Dugan'la tanıstım,ufakta bir röportaj yaptım.Almanya dogumlu olan tasarımcı 5 yıldır takı tasarımcılığı yapıyor.Tasarımını yaptıgı aksesuarlarını gümüşe formalar vererek kendisi olusturuyor.Gümüşle birlikte degerli taşlar kullanarak tasarımlarına zenginlik ve ışıltı katıyor,bu taşlar ise turmalin,yakut ve safir..özellikle hacivat karagöz koleksiyonu görülmeye deger aksesuarları arasında.Kimin hacivat-karagöz küpesi var ki????Eger olmasını istiyorsanız 16 Mayısa kadar devam edecek olan Fusion Istanbul sergisinin NESRİN DUGAN standına bir ugrayın derim ;)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder