28 Mayıs 2010 Cuma

Pick up the Telephone









Ufak çapta bir film sahnesi...Lady Gaga ft Beyonce ; TELEPHONE klibini izleyenler vardır..bir hapishanede geciyor ve hapishane avlusunda çalan telefonun acılmasıyla şarkı baslıyor ve klip toplam 9 dakika 32 saniye sürüyor bıla bıla bıla ...

Asıl konumuz ise kıyafetleri ..LADY GAGA ;çizgili hapishane kostümü; JEAN CHARLES DE CASTELBAJAC,Gözlük; MERCURA,Zincirler ve Kostüm; VIKTOR & ROLF,Ayakkabılar ve Sigara Gözlük; HAUS OF GAGA,gözlük; CHANEL,SEARCH AND DESTROY,vintage Şapka ve Kostüm; THIERRY MUGLER, BEYONCE ; sarı elbise ve şapkası;şapka ve elbise; ATSUKO KUDO,Gözlük;JEREMY SCOTT,Telefon formunda Şapka; FRED BUTLER
Kostüm; RACHEL BARRET Lady GaGa Kostüm; HAUS OF GAGA Bot; CHRISTIAN LOUBOUTIN
Beyoncé Kostüm; OSCAR OLIMA,Ceket ve Ayakkabı; JEAN CHARLES DE CASTELBAJAC,Kot Şort; FRANC FERNANDEZ & OSCAR OLIMA....Uzun oldu biraz ama bilmekte yarar var ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder